7 Eylül 2009 Pazartesi

fırında makarna

bayadır yazmıyorum...

bazen ne oluyor anlamıyorum, elime kalem kağıt alasım gelmiyor.

dün bayulara gittim iftara, evet yine pakistan usulü pokeras yaptık, güzeldi, yedim baya. tabii baharat mevzuu ayrı. şu an içimde binbir çeşit adını bilmediğim baharat geziyor olabilir :)

okula gidip geliyorum. yoğun geçiyor baya. 2 saat ders yapıyoruz sonra grup çalısması sonra 2 saat daha ders yine grup çalışması... proje...en azından sıkılmaya vaktim kalmıyor. o açıdan güzel.

şu an fırında makarna yapıyorum bakalım güzel olacak mı.

okula giderken bir sürü müslüman kız görüyorum başörtülüler, afrikadan herhalde ya da arap anlayamadım.. ama çok soğuklar ya da çok tedirginler.

ben bazen çok özlüyorum...bazen hiç bitmeyecekmiş gibi geliyor...

aa bu arada, mesut ne bileyim ne internet cafeden bağlanan çocuk seni de çok seviyorum, buradan selamlarımı iletiyorum :)

Hiç yorum yok: