22 Eylül 2009 Salı

okulda düştüklerim 3

şu an modelleme dersindeyiz. hepimizin bilgisayarları önünde uygulama yapacağız bakalım. arcGIS diye bir program öğreniyoruz, güzel bir şeye benziyor ama karışık biraz zorlayacak gibi.

18 kişiyiz şu an sınıfta.

biraz ara vermiştim yazmaya ama çok sıkıldım. çok zor ya da bu adam anlamaasını bilmiyor. uyku çok bastırdı, ara verdi şimdi 5 dk lık... 2 gündür sabah namazından sonra uyuyamıyorum. ondan okulda baastırıyor çok uyku. kahve mi alsam ki kahveyi de sevmem ki... gerçi burada birçok şeye zorunlu seçmeli babından alışmam gerekecek ama...

şu an grup odasına geçtik, alıştırmaları yapacağız.

offf okuldan bahsetmek istemiyorum. başka şeyler anlatmalıyım.. ama burada anlatacak bir malzeme yok ki.. evet herşey yeni herkes yeni ama çok bir anlamı yok gibi.

4.30 da danish kursu var. ona gideceğim. çok da uykum var. ama gideceğim. hava kapalı. yağmur ya yağdı ya yağacak modunda.


Hala çalışıyoruz. yoruldum... haydi görüşmek üzere....

2 yorum:

R. Berin Tuncel dedi ki...

aaa fatma nihan ne zaman gittin oralara :)

Unknown dedi ki...

eh bir 3 ay kadar oldu:)