2 Eylül 2009 Çarşamba

nihan okulda

dün okula ilk defa gittim. ana kampüsün orada tanıtım vardı. 12 de başladı 4'e buddy lerimizle tanışana kadar devam etti. bir sürü insanla tanıştım.

çinden charles vardı, çok tatlı ve sıcakkanlıydı, baya bir muhabbet ettik,aa birde romanyadan andrew vardı, çocuk sürekli biz türklerle takılıyor, çok ısındı kanı bize. kibar, bilgili birine benziyordu, romanya diyince nedense aklıma öyle bir tip gelmezdi, fikrimi değiştirdi :)

okul 7 mahalle üzerine kurulup bizdeki gibi kampüs mantığı olmayınca kendi departmanımı bulmak bayaa zorladı. ama yanlış yerlere girip çıkmam bana 2 türk daha kazandırdı, hem de kendi bölümümden hem de manster öğrencisi =) allah yardımlarını gani gani akıtıyor bana...

bölümümüm olduğu yeri ço ksevdim, binalar çok güzel, estetik, çevre düzenlemesi de harika. heryer yemyeşil rengarenk çiçekler, şelaleler... içimi açtı. en sevdiğim çiçeği de buldum galiba koyu bir pembe ortanca çiçeği...

bölüm kordinatörümüzün uzun bir konuşmasını dinledikten sonra international kordinatörümüzle tanıştık, 16 yy dan fırlamış gelmiş gibiydi bay tjalfe=) kıyafetleri, saçı... muhakkak dönmeden önce fotosu çekilmesi gereken şeylerden=)

yarından itibaren zorlu bir yola giriyorum. 8.15 de başlıyor dersler :( gerçi buranın havasından mı suyundan bilemedim sabahları erkenden kalkıyorum. genelde grup çalışması yapacağımıza benziyor. bakalım yarın sınıf arakdaşlarımı göreceğim. bana birşeyler oldu galiba, ben yıldızdayken bu kadar öğrenci modunda değildim. gittikçe küçülüyor muyum yoksa...

Hiç yorum yok: