29 Ağustos 2009 Cumartesi

chris

28.08.09

sabah kalkıyorum. yapmam gerken çok iş var. harita'mı alıyorum. chris'in yanına gidiyorum.

-hi
-hi
-can i ask u sth?
-of course
-where are we exactly -on the map-?
.....
-it is ramadan for you.
-yes!
-do you know where isthe mosque?
- is there any mosque in here!

gerçekten çok mutlu oluyorum.camiyi tarif ediyor ve yolu.

haritayı alarak yola koyuluyorum. sokak isimlerine baka baka varıyorum. dantel işi görüyorum hemen yurdun yakınındaki bir evde. perde yapmışlar. çok türkiye geliyor birden. sonra bir bisikletli bir amca geçiyoruz. elini kaldırıp gülümseyerek hi! diyor. gülüyorum elimi kaldırıyorum ve hi! diyorum.

toplumla ilk karşılaşma güzel!

yollarda zorluk çekmiyorum. çünkü çok düzenli bir şehir. sokaklar o kadar net ki harita üzerinde çizilmiş sanki ondan sonra oluşturulmuş gibi.

ve student house'un oraya geliyorum ne göreyim bizim çocuklar. çok seviniyorum.

-ne yapıyoruz ladies and gentlemens
-yukarı çıkalım, tekrar bir ikram açılımı yapalım. soracak bişeyleriniz yok mu.

türkiye'de hayatta yapmayacağım şeyleri, topluluk psikolojisi ve yabancılık cesaretiyle birleştirip yapmış bulunuyorum. student office'e geçiyoruz. oturuyoruz masalara. bu sefer depoyu da keşfettik masaya oradan ek ilaveler yapıyoruz. çocuklar aç :)

tanınıyoruz. siz dün gelmiştiniz:)

Hiç yorum yok: