29 Ağustos 2009 Cumartesi

istanbul population!

sonra charlie adlı bir amerikalıyla çağırıyorlar, aynı yerde kalcakmışız, mevki olarak tabiki de:) fifty cent çakması bildiğimiz bir siyah amerikalı işte. sosyolojideymiş. toplum bilimi ve charlie...

yardım sever öğrenciler ayarlamışlar öğrencileri yurda taşıyacak, çıkıyoruz yurda doğru.

charlie bir native speaker olduğundan mütevellit rahatça konuşuyor danimarkalı yoldaşımızla. ben de soruyorum nekadar nüfusu var buranın. yanlış anlamadıysam 180.000 civarında birşeyler diyor... şaşırmış numarası yapıyorum. nereden geliyorsun diye soruyorlar istanbul diyorum...nüfusunu söyleyince ortalığı bir sessizlik kaplıyor. amerikalı şaşkınlıktan fifteen million fifteen million diyerek sayıklıyor. fifty cent den öte bir büyüklük anlayışı olmayanlar içni zor tabi anlamak.

istanbul!
çok kalabalıksın ama çok güzelsin!

Hiç yorum yok: