28 Ağustos 2009 Cuma

uçaktaki ilk an

saat 22.50 /26 ağustos 09

şu an uçaktayım.

-merhaba
-merhaba
-erasmus öğrencisi misin?
-evet.
-ben de. hangi üniversite?
-aalborg, senin?
-kopenhagda. türkiye'de hangi üniversitedesin?
-fatih üniversitesi. sen
-sivas üniversitesi. cemaattensin yani.
-çok açık oldu bu.
-yok ben de maltepe dersanesine gittim, samanyolu lisesinde okudum, evlerde kaldım çok, bakma şimdi küpeli olduğuma
-:)
aradan bir miktar süre geçer, uçak yemek servisine başlar;

-içki içince kırk yıl çıkmıyor dimi?
-kırk gün derler ama...

bu arada oturan kıza; sen kaçıl anlamazsın o cemaatten denmesi...

-içeyim mi içmeyeyim mi?
-içme desem içmeyecek misin?
-içme desen içmeyecek miyim...Ramazan mübarek ay dimi...
-içme tabiki de...
-tamam şeytana uymadım.

şimdilik şeytana uymadı. ama yurtdışına bir "party boy" ve eğlenmekten başka bir dusturu olmayan kuzey insanı modeline döneceğine eminim!

Allah'ım ona bir hayırhah nasip eyle!

1 yorum:

mesira dedi ki...

gider gitmez macera ile başlamışsın :)
hadi hayırlısı.
Fotoğrafları da bekliyorum :)